Cherrysims !

Alla inlägg den 9 januari 2015

Av Cherrysims - 9 januari 2015 18:45

Okej, jag kanske är suupersen med att ladda ner husdjur efter som att det kom ut för flera år sen, men jag har bara spelat i ett år :) Jaja.. Nu har jag nääästan laddat ner det expansionspaketet, den har fastnat på 97% i 9 minuter, medan jag väntar skriver jag ett kort info inlägg om The Sims 3 Husdjur !


Beskrivning från The sims 3 Community

 

Gör dina simmars hem ännu mer levande med ett nytt husdjur!
Ibland är ett djur din bästa vän. Dina simmar kommer att älska sina nya djur och allt de kan göra. Att lära dem trick är bara början. De följer med dina simmar i deras dagliga sysslor och ger dem ändlös och oförutsägbar underhållning.
Husdjuren kan anpassas, precis som dina simmar, med unika utseenden och egenskaper. De är smarta också: De kan lära sig en massa olika trick förutom det vanliga "Apport!" och kan till och med varna dina simmar när faror hotar.
Husdjur har egna sociala liv med andra djur och det kanske slutar med några extra munnar att mätta! Man kan även tämja vilda djur som blir en del av flocken. Om dina simmar känner sig ensamma kan du väl ge dem ett husdjur!

 

Enligt mig, som aldrig spelat med expansionspaketet, verkar spelet suuperkul eftersom att jag själv alltid har haft djur!

 

Det kommer med egenskaper till djuren, och kanske till och med till simmarna? Jag har inte kollat upp spelet så noga eftersom att jag vill utforska det själv!

Några egenskaper är..

  • Äventyrlig - Äventyrliga hundar hoppar upp på föremål för att det är så spännande, men de förstör dem inte! De gillar att utforska simmarnas liv och saker med andra ord.
  • Tyst - En tyst hund för inget oväsen.
  • Grisig - Dessa hundar är orena! De äter sopor och dricker ur dass!

Jaa, det var bara 3 av alla de roliga egenskaperna till djuren!! Jag gör ett eget inlägg till alla de andra egenskaperna!

HEEJDÅ!

Har ni Husdjur på sims? I så fall vad tycker ni??


:)


Välkommen till min simsblogg!

.

 

.

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)


Koden:


Ovido - Quiz & Flashcards